Στα φροντιστήρια που δέχονται πολλούς μαθητές ανά τμήμα, η ποιότητα εκπαίδευσης δεν είναι συνήθως η επιθυμητή, εφόσον ο καθηγητής καλείται να «διαχειριστεί» πολλά άτομα, με αποτέλεσμα να μη δίνεται η απαραίτητη προσοχή στον καθένα ξεχωριστά, η ύλη να «τρέχει» πολύ γρήγορα ή να μένουν ακάλυπτες οι απορίες.
Γι’ αυτό επιλέξαμε συνειδητά τη δημιουργία ολιγομελών τμημάτων που φτάνουν το πολύ τα 5 άτομα και απαρτίζονται από μαθητές ίδιας δυναμικότητας, ώστε να γίνεται καλύτερος προγραμματισμός της διδασκαλίας.
Αυτό επιτυγχάνεται με τη διενέργεια διαγνωστικών τεστ και από την προσωπική επικοινωνία με τους ίδιους τους μαθητές.